Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
«З А Т В Е Р Д Ж У Ю»
В.о. голови Заліщицького районного суду
___________________ С.В. Дудяк
«04» січня 2013 року
ПЛАН РОБОТИ
№з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
І. Загальні заходи |
||||
1 |
Підведення підсумків роботи суду за ІІ півріччя 2012 рік і завдання на І півріччя 2013 року з обговоренням на координаційній нараді колективу суду. |
серпень
|
в.о. голови суду Дудяк С.В.
|
|
2 |
Щотижневе проведення оперативно-навчальної наради за участю суддів, керівника апарату суду заступника керівника апарату суду та помічників суддів, за наступною схемою: 1. Зміни в законодавстві України, пленуми, листи, узагальнення, аналізи вищестоящих судів та інших органів. 2. Доповідь про результати розгляду справ, які повернулися з вищестоящих судів, обговорення помилок, позитивних прикладів. 3. Підсумок роботи суддів за минулий тиждень. 5. Підсумок роботи канцелярії (секретаріату) за минулий тиждень. 6. Контроль за виконанням постанов суддів про привід підсудних, потерпілих, свідків, зривами судових засідань з боку прокурорів, адвокатів, інших учасників судового процесу, внаслідок їх неявки, не доставки обвинувачених конвоєм. 7. Питання матеріально-технічного забезпечення діяльності суду. 8. Інші питання.
|
Щотижня на оперативних нарадах |
В.о. голови суду Дудяк С.В.
|
|
3 |
Щоденний контроль за справами, не розглянутими понад 4, 6 місяців та 1 рік |
Щодня |
В.о.голови суду Судді Помічники суддів |
|
4 |
Винесення подання на факти зривів судових засідань через невиконання постанов про привід, не доставку обвинувачених конвоєм, неявку прокурорів, адвокатів без поважних причин, а також на факти невиконання постанов про розшук обвинувачених, невиконання судових рішень органами державної виконавчої служби, неналежного матеріально-технічного забезпечення суду. |
Щомісячно |
Голоден О.М. |
|
5 |
Аналіз кількісних показників роботи суддів Заліщицького районного суду, навантаження на суддів (у порівнянні з попередніми періодами роботи) |
До 27.06.2013 р. |
Асєєв А.В. |
|
6 |
Аналіз стану роботи по розгляду звернень громадян |
За півріччя |
Голоден О.М.
|
|
ІІ. По кримінальних справах Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по кримінальних справах: |
||||
1 |
Аналіз якості розгляду кримінальних справ в ІІ півріччі 2012 року |
До 01.02.2013 р.
|
Миронюк Б.С. Голоден Д.І. Гороховський В.І. |
|
2 |
Аналіз оперативності розгляду кримінальних справ в І півріччі 2012 року |
травень
|
Миронюк Б.С. Голоден Д.І. Гороховський В.І. |
|
3 |
Узагальнення судової практики розгляду кримінальних справ про злочини вчинені неповнолітніми у ІІ півріччі 2012 року |
січень |
Голоден Д.І.
|
|
4 |
Узагальнення судової практики розгляду кримінальних справ про злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів у ІІ півріччі 2012 року |
лютий |
Гороховський В.І.
|
|
5 |
Аналіз скарг на постанови слідчих, які поступили в ІІ півріччі 2012 року |
лютий |
Голоден О.М. |
|
6 |
Аналіз стану справ за І півріччя 2013 року, які призупинені до розшуку обвинувачених чи засуджених |
червень |
Миронюк Б.С. |
|
7 |
Узагальнення судової практики з постановлення виправдувальних вироків ІІ півріччі 2012 року |
березень |
Голоден О.М. |
|
8 |
Узагальнення судової практики з повернення кримінальних справ на додаткове розслідування за ІІ півріччя 2012 року |
січень |
Кульгавець С.М. |
|
9 |
Проведення інших аналізів і узагальнень по кримінальних провадженнях згідно плану апеляційного суду Тернопільської області в разі надходження відповідних запитів |
Згідно строку, встановленого апеляційним судом Тернопільської |
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту |
|
ІІІ. По цивільних та адміністративних справах Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по цивільних та адміністративних справах: |
||||
1 |
Аналіз якості розгляду цивільних і адміністративних справ за ІІ півріччя 2012 року |
До 05.08.2013 |
Гороховський В.І. Голоден Д.І. Миронюк В.М. |
|
2 |
Аналіз оперативності розгляду цивільних і адміністративних справ в ІІ півріччі 2012 року |
березень |
Миронюк Б.С. |
|
3 |
Узагальнення практики ухвалення та перегляду суддями заочних рішень у цивільних справах за ІІ півріччя 2012 року |
квітень |
Голоден О.М. |
|
4 |
Узагальнення практики розгляду справ адміністративного судочинства в ІІ півріччі 2012 року |
квітень |
Голоден О.М. |
|
5 |
Узагальнення практики розгляду справ наказного провадження в ІІ півріччі 2012 року |
травень |
Миронюк Б.С. |
|
6 |
Узагальнення практики розгляду спорів, що виникають із земельних правовідносин в ІІ півріччі 2012 року |
травень |
Гороховський В.І. |
|
7 |
Проведення інших аналізів і узагальнень по цивільних справах згідно плану апеляційного суду Тернопільської області в разі надходження відповідних запитів |
Згідно строку, встановленого апеляційним судом Тернопільської обл. |
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту |
|
ІV. По справах про адміністративні правопорушення Проведення аналізів судової статистики та узагальнень судової практики по справах про адміністративні правопорушення: |
||||
1 |
Аналіз якості розгляду справ про адміністративні правопорушення ІІ півріччя 2012 року |
лютий |
Кульгавець С.М. |
|
2 |
Аналіз дотримання строків розгляду справ про адміністративні правопорушення в ІІ півріччі 2012 року (ст.38 КУпАП) |
березень |
Гороховський В.І. |
|
3 |
Узагальнення практики розгляду справ про адміністративні правопорушення проти безпеки дорожнього руху за ІІ півріччя 2012 року. |
квітень |
Голоден О.М. |
|
4 |
Проведення інших аналізів і узагальнень по справам про адміністративні правопорушення згідно плану апеляційного суду Тернопільської області в разі надходження відповідних запитів |
Згідно строку, встановленого апеляційним судом Тернопільської області |
Виконавці, визначені головою суду при надходженні запиту |
|
V. По роботі канцелярії суду |
||||
1 |
Організація обліково-статистичної роботи, перевірка правильності ведення обліку кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення |
Протягом року |
Асєєв А.В. |
|
2 |
Складання статистичного звіту за І півріччя 2013 року |
липень |
Кульгавець С.М. Лейбик О.П. |
|
3 |
Впорядкування архіву суду, контроль за строками зберігання судових справ в архіві, та передачею справ до архіву |
Протягом року |
Костиник М.О. |
|
VІ. По роботі з кадрами |
||||
1 |
Проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців |
При потребі |
Асєєв А.В. Голоден О.М. Петринка Т.В. |
|
2 |
Проведення заходів щодо перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», складання аналітичних довідок |
Протягом півріччя |
Петринка Т.В.
|
|
3 |
Підвищення кваліфікації працівників апарату суду (проведення семінарських занять, стажування тощо) |
Відповідно до плану-графіка та особистих річних планів |
Петринка Т.В. |
|
4 |
Проведення заходів щодо роботи з кадровим резервом |
Протягом року |
Петринка Т.В.
|
|
5 |
Перевірка (моніторинг) особових справ державних службовців суду |
квітень |
Петринка Т.В.
|
|
ПОГОДЖЕНО:
керівник апарату Асєєв А.В.
ВИКОНАВЕЦЬ:
заступник керівника апарату
Заліщицького районного суду Голоден О.М.
тел. 8 (03554) 2-12-52
Ознайомлені:
Голоден Д.І.
Гороховський В.І.
Лейбик О.П.
Миронюк Б.С.
Кульгавець С.М.
Костиник М.О.
Петринка Т.В.